How very typical

Nar jag for en gangs skull tog med kameran pa promenad for att ta lite snygga bilder som jag tankt gora sa lange, sa tar batteriet slut PRECIS nar jag ska lagga in dem i datorn. Och inte ett enda AA-batteri har jag lyckats lokalisera i hela lagenheten, aven om jag i vanliga fall tycker mig se dem overallt. Mutter mutter. Blir till att kopa imorgon. Batterier ar en san jakla trist sak att lagga pengar pa bara, dyra som de ar.

Kanns i alla fall liiiiite battre i huvudet efter att ha rort pa flasket lite, jag tror till och med jag fick upp lite flas. Det maste dock genast kompenseras med latte och kanelbullar. Och lite lite plugg ska jag nog orka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback