Helvetes fucking skit

Jag tror att jag gick igenom varenda svordom i min arsenal imorse vid busshallplatsen nar jag insag att jag lyckats glomma foljande i min andra vaska:

1. Oyster card - det var bara ren tur att det inte kom pa nagon kontrollant pa bussen.

2. Student ID - som kravs for att komma in i sjalva universitetsbyggnaden. Jag lyckades overtyga receptionisten att jag faktiskt AR STUDENT har och att jag har forelasning om tio minuter, sa jag kom in i alla fall. Dock kunde jag INTE komma in pa biblioteket for att hamta bockerna jag skulle behovt till min uppsats, och eftersom jag INTE kunde bevisa att jag var JAG kunde jag inte heller hamta min check som vantar pa mig pa administrationen.

3. Min planbok - med ALLT i. Blir man inte totalt handikappad utan bankkort eller kontanter? Sa jag kunde inte kopa middag som jag planerat och jag kunde inte kopa bussbiljett (da jag glomt Oystern). Jag hade inte ens nat leg (som hade kunnat anvandas istallet for Student ID for att hamta checken).



FUCK YOU sager vi till den har dagen och mitt guldfiskminne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback