Grey is my soul

Imorse insag jag att allt jag kopt i kladvag det senaste halvaret eller sa har varit gratt. Gra ar min nya kappa och gra ar ett stort antal trojor, klanningar, leggings, cardigans och nagon kjol. Till och med min favvomossa ar gra.

Gratt ar ju en san otroligt PRAKTISK farg (hej jag ar min mamma), ar grymt lattmatchat och kan vara riktigt  riktigt smickrande, men lite trist kanns det ju att den enda valmojligheten man har i kladvag ar mellan ljusgratt och morkgratt.

Men fragan ar ju dock vad man ska ersatta allt det gra med? Eller inte ersatta kanske, men addera? En fargglad halsduk? Men i vilken farg? Pasteller tycker jag ar grymt fint, men PA ANDRA, sjalv kanner jag mig mjakig. Min favoritfarg of all time, rosa, har jag ingen aning om huruvida jag passar i. Jag funderar pa blatt eller gront?





Att jag ens borjat fundera pa sana har saker ar ett stort steg i min fashion-utveckling! Och bor man i Europas modemetropol nummer ett (eller tva kanske, Paris kanske ar lite mer couture?) ar det ju synd att inte ta tillvara pa utbudet liksom.

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

söööt!

2010-02-13 @ 22:01:04
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

sv; Hahaha jaaa jag propppar saltkaris nu, i love it! :D Haha ♥

2010-02-14 @ 09:46:36
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback