Fuck Starbucks

Klart att man ser lite nonchalant city-cool ut med en takeaway-kaffe i handen, men jaklar i min lada vad dyrt det skulle bli i langden att kopa en varje dag! Minsta storleken pa en latte/cappuccino/mochacolumbianwhatever kostar runt £2 pa de flesta stallen, och en varje vardag blir £40 i manaden. Det ar ju likvardigt med tva fina klanningar fran Topshop (tanker fjortonariga jag) eller lika mycket som jag spenderar pa mat pa tva veckor (tanker vuxna jag).



Nej, sa det blir du och jag termosen, always and forever. Termos ar coolt. Den ar ett statement. Den sager: "Jag ar ingen pretentios poser".

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Hahah ;D

Jag ska också införskaffa mig en snygg termos, det är också chict ju! :D ♥

2010-02-24 @ 12:45:37
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback