Fredag-Friday-Vendredi

Det ar nagot med sjalva ordet "fredag" som framkallar okontrollerade cravings efter Estrellas Sourcream & Onion chips. Med Fanta. Till fredagsmys ska inget annat an Fanta drickas. Oh sicken barndomsnostalgi. Men pa den har on finns inga sana chips. De har ju bara sina jakla Salt & Vinegar, Prawn Cocktail och BBQ Beef. De enda atbara ar Cheese & Onion, men inget i hela varlden kan jamforas med Sourcream & Onion. Segt.

Denna fredag ar det till att vara duktig och PRODUKTIV. Jag har redan hunnit med att tvatta och handla (fajitas till middag och choklad till efterratt), och nu ska jag fa lite jobb gjort innan mannen kommer hem. Sen blir det storstadning av HELA lagenheten, eftersom hyresvardinnan kommer pa "inspektion" imorgon. Hon ar en himla trevlig kiwi-kvinna, och valdigt hjalpsam med allt. Hoppas att hon kan fa tvattmaskinen och spisen fixad, och kanske forklara varfor vi far en helvetes massa post till en mr Kaweesa som tydligen ar skyldig en massa manniskor och foretag valdigt mycket pengar, sa till den grad att kronofogden hotar att komma och ta saker. Det gor mig namligen lite orolig.



Men nu jobb, ska fa ihop nan snygg och witty avslutning som kan binda ihop den otroligt roriga uppsatsen jag gjorde klar igar. Kan man fa till en bra inledning och en bra avslutning dar man ordbajsande kan motivera varfor man skrivit sa osammanhangande som man gjort brukar man klara sig bra. Jag har perfekterat denna konst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback