For tidigt att ga och lagga sig?

Just nu ar jag trott som en jag vet inte vad. En dod sengangare typ.

Jag har haft uni hela dagen och sen varit pa bade Ikea och Tesco, och darfor slapat tunga kassar hem. Promenaden till affarerna tar cirka tjugo minuter, alltsa inte jattelangt, men skitjobbigt ar det nar man maste halvspringa hela vagen eftersom ens promenadsallskap insisterar pa att powerwalka i 110 km i timmen. Mina fotter ar doda och genomblota och mina armar haller pa att trilla av.

Jag orkar inte orkar inte ORKAR INTE halla pa med uppsatshelvetet just nu. Jag vill ata min (ohalsosamma) middag, tanda ljus och krypa ner under tacket och somna till Breakfast at Tiffany's. Oh underbara tanke.



Men nej, maste maste maste skriva NAGONTING. Maste tvinga mig sjalv. Fan att man foddes utan disciplin-delen av hjarnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback