For att jag ar helvetes trott pa min uppsats...

...sysselsatter jag mig med annat:

Något som gjorde dig glad igår: Herregud, vad gjorde jag igar?
Vad gjorde du kl 08 imorse: Vaknade till sa smatt och funderade pa att ga upp, men sambon lag och snusade sa mysigt intill, sa det blev att jag gosade in mig igen och somnade om.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Forsokte fa mig sjalv att plugga lite till, men vid den har tiden pa kvallen tryter koncentrationen. Topshop.com, klick klick...
Det sista du sa högt: "Yayayayayay wihooo, I got a 1st I got a 1st!". Fick namligen MVG pa senaste psyk-tentan. For att jag bara ar bloody awesome.
Det senaste någon sa till dig: "You're wierd. But well done sweetie." (wierd for att jag hoppade omkring som en hundvalp med ADHD nar jag sag mitt resultat).

Vad har du druckit idag: Tva lattemuggar kaffe och tva koppar te med mjolk. Planerar en pepparmintste.
Vad var det senaste du åt: Middag, pasta-tonfisksallad med yoghurtdressing och lite vitloksbrod.
Vad var det senaste du köpte: Ingridienser till ovanamnda middag. Och tandkram.
Vad är det för väder hos dig nu: Det var riktigt soligt och nastan varmt i eftermiddags! Nu vet jag inte, det ar morkt. Men det verkar inte regna i alla fall.
Godaste glassmaken: Jag har inte atit glass pa jag vet inte hur lange, sakert sen i somras. Jag ar ingen glassmanniska, men jag ar ett fan av allt som smakar choklad!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Lust vid forsta ogonkastet ja.
Sover du tungt: Inte alls, jag ar inne i en period da jag vaknar typ fyra ganger varje natt. Asjobbigt.
Drömmer du mardrömmar: Valdigt sallan som tur ar. Men pa varen nar jag ater allergimediciner kan dromma valdigt underligt.
Favoritklädsel: Beror val pa tillfalle och humor. Men en slapp klanning och skona boots ar ju aldrig fel.
Vad ser du om du tittar till höger: Sovrumsfonstret med sina FRUKTANSVARDA senapsgula gardiner, och nagra varmeljushallare och avbranda tandstickor pa fonsterbradan.

Vad gör dig glad just nu: Att det strax ar dags for American Idol! (gud vad sorgligt...)
Vad ska du göra härnäst: Gora te och kolla pa AI och ata min Kitkat.
Humör just nu: Lagom somnig, och fruktansvart trott pa allt som har med nyhetsproduktion och dokumentarfilmning att gora (hatar hatar hatar dig lilla uppsats).
Favoritgodis: Choklad, saltisar och surisar! Och sana dar gele-korsbar.
Kläder just nu: Het som smet i gra velourbyxor och bla huvtroja. Blavit-randiga Hello Kitty-strumpor.
Hur många kuddar sover du med: Tva stycken.

Spelar du något instrument: Jag vill minnas att jag spelade blockflojt i trean.
Morgon eller nattmänniska: Haha, inget av det! Jag ar trott som en dod gris pa morgonen och gar garna och lagger mig vid 22 pa kvallen.
Vad är viktigast för dig: Att ha en trygg, fast punkt i tillvaron. Nagot/nagon att "komma hem" till.
Är du kittlig: Nagot alldeles valdigt! Sambon tycker att det ar oerhort kul att halla fast mig och kittla mig under hakan. Tydligen gor jag roliga ljud da.
Snarkar du: Nej det tror jag inte!
Längtar du mest efter just nu: Att hitta de perfekta blamonstrade strumpbyxorna! Garna leopardmonster. Och den perfekta svarta fodralklanningen, tajt som alskinn ska den vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback