For att jag ar bitter

En san dar helvetes dag:

- Mannen foreslog igar att vi kunde ga pa den dar fotoutstallningen pa British Library som jag har tjatat om. OH YES vad najs tankte jag, vi maste ju gora NAGONTING for att vaga upp den katastrofala dejten forra sondagen. Men naha, han hade visst plugg att gora idag som han hel GLOMT att gora igar. Jaha naha jaha naha det far vi val ta nasta vecka da. Ett tips: FORESLA INTE SAKER ATT GORA OM DU INTE AR SAKER PA ATT DE KAN GENOMFORAS!

- Jag ska presentera ett kapitel ur en bok med min grupp imorgon. Jag har inte last sagda kapitel eftersom jag inte kunde hitta boken i biblioteket. Jag overvager nu att skippa forelasningen pa formiddagen och ga till biblioteket och lasa istallet sa att jag kan presentera, pest eller kolera-situation this is. Ett tips: SATT INTE ETT SPECIFIKT KAPITEL SOM ESSENTIAL READING FOR ALLA 60 ELEVER NAR DET BARA FINNS 4 EXEMPLAR AV BOKEN PA BIBLIOTEKET!

- Jag har inte en javla aning om vad jag skulle ha gjort infor lektionen pa tisdag. Jag har for mig att det hade nat att gora med att hitta nan tidningsartikel. Det har jag inte gjort. Och jag ar saker pa att min grupp inte heller gjort det eftersom de gruppkamrater jag tilldelades ar av typen "smsar-nonstop-under-hela-lektionerna", och litar pa att jag (som ju ar en duktig liten plugg-nord) ska ha forberett allt i detalj och gjort varsta powerpointen och bakat hallongrottor at alla typ. Ett tips: LITA INTE PA ATT LILLA NORDEN SKA GORA DITT JOBB AT DIG, FOR HON TANKER INTE ENS DYKA UPP PA TISDAG! NOW WHAT?? MOAHAHA.

- Jag maste ga till Tesco och kopa middag. Jag orkar inte, jag orkar verkligen inte. Det ar knokat, folk ar otrevliga, folk ror sig alldeles for langsamt, folk kor in i en med sina kundvagnar, snoriga ungar springer omkring och tar pa allt med sina sma kladdiga fingrar, det ar helt urplockat for att det ar sondag. Och jag har ingen aning om vad jag ska kopa for att jag ar askass pa att hitta pa mat. Ett tips: SKJUT MIG. KNUFFA MIG FRAN EN HOG BYGGNAD. ANYTHING.

Bara one of those days you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback