Dagens duktiga

Hundra intelligenspoang till mig.

Idag lyckades jag pa nagot satt lyckas glomma kvar min favoritmossa of all time pa buss nummer 73, och insag det inte forran jag skulle ga av nasta buss. Perfekt dag att glomma den ocksa, svinkallt och regnigt ar det, sa jag drog nog pa mig lunginflammation eller liknande nar jag gick fran bussen med oronen exponerade. Och an mer retligt ar det ju nar jag for nagra manader sedan lyckades glomma sambons favoritmossa (som jag lanat utan att fraga) pa samma satt pa SAMMA BUSS!



Jag vet att den var ratt ful, och att jag sag ut som ett agg alternativt en testikel (beroende pa vinkel) i den. Dessutom kostade den typ £3 pa Primark, men den var sa himla SKON och satt verkligen perfekt pa huvudet. Jag sorjer, den fattas mig.

Kommentarer
Postat av: Diana

Surt att tappa saker, speciellt om man tycker om dem. Hoppas du hittar en bra ersättningsmössa... för att få tillbaka den gamla kan nog bli svårt, tyvärr. :)

2010-02-24 @ 12:38:56
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback