Burp

Det blev ingen krukvaxt, men daremot nagra kokshanddukar och ett bestickstall (!) som engelsmannen bestamde sig for att han ville ha. Sedan inhandlade vi massa mat till kvallens treratters, och jag har i skrivande stund bara lyckats fa ner tva.

Jag ar sa FRUKTANSVART matt att jag inte vet vart jag ska ta vagen. Mannen lagade tomatsoppa (from scratch!) till forratt, och jag lagade lamm med gronsaker och couscous till huvudratt, bada funna pa Jamie Olivers hemsida och bada otroligt goda. Efterratten - appelstrudeln - vet jag inte om jag klarar av. Den kanske blir en trevlig frukost imorgon?

Nu kanner jag svettningarna, paltkoman ar pa vag. Det ar mojligt att jag inte vaknar i morgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback