Bonjour tristesse

Idag ar jag halvforkyld, och jag har inte ens last halften av vad vi skulle lasa till idag. Men det far ge sig, det finns ALLTID nagon som ar samre forberedd.

Idag ar det alltsa skola som galler pa formiddagen, sen vardcentralen for att hamta recept (om de nu har behagat fornya dem, jag lamnade in dem for EN VECKA SEN!!), sen Sainsbury's for att shoppa nan form av foda sa att vi haller oss vid liv till imorgon i alla fall. Och sa fixa spannande lektyr fran biblioteket sa att man kan ta tag i de dar HELVETES uppsatserna som ska in i april.

Oh det glamourosa London-livet.



Blek som en statist ur nan av de dar Twilight-filmerna. Jag sag den forsta men fattade noll av handlingen, jag kollade enbart for den dar Pattinson. Het som vampyr ja, men han kommer anda alltid vara Cedric Diggory ur Harry Potter for mig. FIT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback