£4 down

Jag forstar inte riktigt hur vadret fungerar pa den har on. I forrgar var det sa kallt att man behovde raggsockor och mossa, igar var det helt morkt och gratt hela dagen och idag ar det nastan var. Solen skiner och jag fros inte alls i mina leggings och min skinnjacka. Dessutom invigde jag solglasogon for forsta gangen i ar.

Jag och mannen gick en liten minipromenad till Bruce Grove for att hamta paket och passade pa att nyttja kupongerna vi fick hem i brevladan haromdagen. Nar man erbjuds en BigMac & Co for £1.99 har man ju inte rad att INTE sla till eller? Dessutom kopte jag en ansiktstvatt for halva priset, £1.70, pa Superdrug.

Rabatterbjudanden ar alltsa ganska farliga, jag har ju idag spenderat nastan £4 pa saker jag inte alls skulle ha kopt annars. Alltsa har jag ju inte alls TJANAT nagot egentligen.

Idiot-offer for konsumism, visst ar man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback