Wedding!!!

Har varit pa mitt livs forsta brollop ikvall! Sa himla fint (och typ tusen olika sorters lax), fina tal och en massa norrman.

Jag grat bara lite, nar ena brudgummen namnde sin doda mor i ett tal och skickade en halsning beyond the grave och sa vidare. Man ar ju en sucker for sant, ALLT sentimentalt grater jag som en liten bebis till.

Sa nu vill jag gifta mig. Correction: jag vill ha ett brollop (inte nodvandigtvis vara gift). Dar JAG ar centre of attention, har finast klanning och har alla mina nara och kara halla tal om hur underbar JAG ar.

Hintedy hint hint, certain people. White gold, princess cut diamond please. Others need not bother.


Marry this!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback