Fika

Igar var det soligt, sa det blev fika i parken och lite koll i affarer i central. Och idag ar det ANNU soligare, sa det blir fika i parken IGEN (oh yes) med ett gang nya svenska tjejer, och lite mer koll i affarer. Jag funderar pa att ta med och bjuda pa de kanelbullar jag bakade forra veckan. Kommer de tycka om mig da? BLI MIN VAN, JAG BAKAR BULLAR!!! Eller nat. Och ska man ta med eget kaffe eller lyxa med en takeaway och se sahar cool ut:



Bara sekunder efter att den har bilden togs satte jag min grande americano i halsen och hostade upp det sa hysteriskt att det sprutade ut genom nasan och det sag ut som jag spydde. Folk pa perrongen stirrade pa mig utan att saga nagot och damen pa banken bredvid flyttade sig for att kaffet jag hostat upp pa golvet borjade rinna mot hennes vaska. Jag skamdes och ville do. Skyller pa daligt konstruerad papp-mugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback