R-tard

Nu nar plugget ar klart for den har gangen, och jag redan nyttjat ledigheten till max, borjar jag faktiskt fa lite trakigt. Vad nu liksom?

Forsokte vara produktiv och fa in en ny header pa bloggen, men det gick at helvete for att jag inte har Photoshop och inte lyckas fa in en fardig fran natet, de blir ju antingen for stora eller minisma. Lyckades daremot andra farg pa bakgrunden. Inte saker pa hur man byter tillbaka. Orka lara sig.

Jag ar inte haj pa san har teknikskit. Far nog vanta tills dess att min grafiska illustrator till sambo kommer hem och kan hjalpa mig. Just nu ar han pa Villa-Chelsea-matchen pa Wembley med sina Villa-kompisar och vantas inte hem forran sent. Sa himla sjalviskt av honom, jag behover ju honom NU. Haha.

Jag ska nog ata lite lunch. Om jag lyckas lokalisera nan mat. Annars maste man handla. Ratt orka.

Hej, jag ar totalt forslappad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback