Kom hem nu

Nu har sambon varit ute med sina kompisar i nastan 12 timmar. Ar det sa lang tid det tar att sparka fotboll, spela Xbox och (antagligen) dricka ol och ata pizza/kebab/KFC/insert name of fatty food here? Eller bor jag typ... oroa mig? Bilolycka? Fotbollsrelaterad skada? Ranmordad? Kidnappad av polarna? Hos hemliga alskarinnan? Borde kanske ringa, men jag vill inte vara DEN flickvannen som ringer och undrar vart han ar och vad han gor nar han ar ute med sina kompisar for forsta gangen pa sakert en manad. 

I vilket fall har jag grymt trakigt. Jag har pluggat, stadat hela lagenheten, inklusive UNDER diskstallet (vidrigt vidrigt, har inte fullt aterhamtat mig) och omradet mellan koksbanken och kylskapet. Jag har slosurfat runt pa bloggar tills jag blev alldeles yr i huvudet. Nu ar det seriost dags for honom att komma hem och underhalla mig med sin blotta narvaro.

Hej jag ar en totalt beroende och otroligt kravande och overanalyserande flickvan med enormt svag sjalvkansla och massivt bekraftelsebehov. Ikvall i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback