Happy Easter

Det ar nog inte mojligt att ha en lugnare helg an vi haft. Vi har sovit till 11, atit stora frukostar, kollat pa tv, last, pluggat (jag), ritat (engelsmannen), handlat mat och lagat mat och ATIT en massa mat. Jag har sakert gatt upp tre kilo sen i fredags.

Skartorsdag bjod pa chili con carne, langfredag pa take away-pizza, paskafton at vi pizza igen, fast denna gang hembakad (gjorde degen SJALV) med spenat, champinjoner och oliver. Till frukost idag blev det agg och skinka pa rostat brod + pizza-left overs fran igar, och ikvall hade vi tankt ata traditionell engelsk Easter dinner bestaende av lamm och ungsstekta gronsaker. Och de dar lamb-escalopesen kostade £6, sa det ar bast att de ar jakligt goda.

Nu ska jag dricka en latte och ata min caramel-milk chocolate-grejs.

//Med vanliga halsningar,

Tjockisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback