Hanami

Riktigt seg dag idag, mos i huvudet, pollenallergisk, forkyld och alldeles for mycket plugg att fatta. Det mest produktiva jag astadkommit idag ar en promenad till Somerfield for att shoppa brod (som gar at som fasen har, en limpa racker typ en och en halv dag) och Superdrug for att skaffa allergitabletter. Jag KNARKAR dessa tabletter, one a day MY ASS. Typ tre om dagen more like.

MEN trots all allergi och allt plugg och allt stillasittande och brodatande och allmant bitterfittande kan man ju inte annat an le nar man ser det har rosafluffiga blommolnet utanfor fonstret:



Snalla trad, sluta aldrig blomma. Det har gudsforgatna skithalet till omrade BEHOVER rosa. Sa mer rosafluff till Haringey, okej Boris Johnson? Cheers.

Kommentarer
Postat av: Paula

haha jag har typ suttit och asgarvat när jag har läst dina inlägg, sjukt roligt. iallafall, förlåt att jag inte hört av mig men jag kunde inte förförra helgen och sen så glömde jag bort att svara (det gör jag alltid, antingen svarar jag direkt eller typ aldrig) jag ses jättegärna någon dag, kanske i helgen? jag barnvaktar lördag kväll men annars är jag ledig! x

2010-04-26 @ 22:34:45
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback