Challenge

Jag sitter med matkoma och foodbaby deluxe efter himmelsk kyckling-potatissallad till middag. Da jag inte har nagot battre for mig an att jasa pa sangen och slosurfa sa antar jag utmaningen fran Spiderchick (har skulle jag lankat till den om jag hade vetat hur man gor).

Blogg jag laser forst: Engla, Bloggkommentatorerna eller Kenza. Ordningen mellan dessa varierar fran dag till dag. Sen har jag en lista pa typ 20 andra som jag kollar under dagen, men dessa ar de forsta.

Blogg jag hort talas om mycket men aldrig last: De dar tva Glamouramatjejerna som inte ar Anna Hibbs. Gaybloggen, och alla gamla dokusapadeltagare som inte kan annat an att sarskriva.

Kandisblogg jag foljer: Ingen tror jag faktiskt. Fast det ar lite svart det dar, jag antar att det menas folk som var kanda innan de borjade blogga, och inte sana som ar kanda genom sin blogg. For Blondinbella till exempel maste val raknas som kandis?

Mest kanda bloggare jag sett IRL: INGEN!! Jag som till och med var pa Primark samma dag som Bella och Tyra, men sag inte ett skit. Mycket besviken pa detta. Om nagon kand bloggare ar sugen pa att komma till London pa en glam-shopping-weekend kan jag erbjuda ett enkelrum i Haringey. Ta med egen sovsack.

Forsta bloggen jag borjade folja: Jag borjade lasa bloggar for att jag horde mycket om den dar Blondinbella, sa jag kollade in hennes. Ungefar samtidigt hittade jag Bloggkommentatorerna, och via dem hittade jag de flesta andra jag borjade folja. Engla var ocksa en av de forsta vill jag minnas.

Bloggare jag beundrar och varfor: Jag har en serios girl crush pa HanaPee. Hon verkar smart och vettig utan att bli Blondinbella-coachig, och ar alltid sadar oforskamt cool.

Fordelar jag fatt tack vare bloggen: Att jag fatt sambon att borja stada mer eftersom han ar radd att jag ska lagga upp bilder pa var stokiga lagenhet. Men det ar typ allt haha.

Da hatar jag att blogga: Nar jag sitter och redigerar ett inlagg till oigenkannlighet for att det maste vara perfekt, jag tar tiotusen bilder innan jag hittar EN jag blir nojd med och sen hatar mig sjalv lite for det eftersom jag snittar pa 7 lasare om dagen. Och att jag inte har de tre sista bokstaverna i alfabetet pa den har engelsk-helvetes-laptoppen.

Da alskar jag att blogga: Alskar och alskar, jag har ingen passionerad karleksaffar med min blogg. Jag tycker att det ar trevligt att kravlost kunna skriva ner EXAKT vad man vill. Att jag har mitt eget lilla krypin, dar JAG ar envaldig harskare och bestammer vad som far publiceras och inte. Och att sambon inte forstar svenska, sa jag kan skriva hur mycket skit om honom jag vill. Moahahaha.

Person som ofta kommenterar hos mig som fortjanar lite uppmarksamhet: Ha. Ha. Ha. Jag har fatt typ fyra kommentarer i min bloggkarriar!

Och sa avslutar vi i akta blogganda med en bild pa envaldsharskaren och dennas oinpackade har:

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Hallu Anna!



Här får du din femte kommentar! :)

2010-04-24 @ 17:14:17
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback