Idag

Med noll inspiration snor jag denna lista:

Frukost: Beans on toast, svart kaffe (mjolken var slut).
Outfit: Valdigt valdigt simpelt i form av jeans, linne, kofta och converse. Plus skinnjacka, mossa och halsduk utomhus. Nu ombytt till pyjamasbyxor och mjukistroja.
Humor: Otroligt somnig och slut i huvudet.
Gjort: Varit i skolan, en forelasning om statistikprogrammet SPSS, darefter praktisk lektion om sagda statistikprogram, handlat pa Sainsbury's i Angel.
Planer: Skriva ytterligare pa uppsatsen, ata middag, dricka min vikt i kaffe.
Laser: Rafflande titlar som 'Gender and Crime - a reader', 'Sex Differences in Britain' och 'Gendered Work'.
Lunch: Fiskpinnemacka, om det raknas som lunch kl 16?
Basta: Att det inte regnat idag, och att jag ar ledig imorgon.
Middag: Tonfisksallad med pasta om inte sambon kopt nagot annat pa hemvagen (men det tvivlar jag pa).
Vader: Soligt och lite blasigt, ganska kallt. For att vara London.
TV-program: Inget jag planerar att se. Men blir nog Vanner och Scrubs till middagen som vanligt.
Kom ihag: Att ladda pa mer elektricitet innan det tar slut! Och ga till banken, min helvetes ansokan blev avslagen igen. Om inte ett council tax letter funkar som addressbevis, vad ska jag da anvanda?? Sa ja, kom ihag banken.

Oh det glammiga studentlivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback