Dagens idag

Frukost: Havregrynsgrot med jordgubbssylt, te. Sa vidunderligt trakigt sa jag nastan svimmar.
Outfit: Bekvamt varre i leggings, linne och sambons skjorta. Men sa planerar jag inte att ga utanfor dorren idag.
Humor: Trott med biverkningar fran mediciner, och irriterad pa den helvetes uppsatsen som jag inte fattar nagot av och far mig att kanna mig som en idiot!
Gjort: Sovit alldeles for lange, gjort en massiv kopp kaffe.
Planer: Lasa dessa bocker for att begripa vad jag ska skriva om, skriva essay plan. Forsoka undvika att ge upp och borja slosurfa.
Laser: Om Hannah Arendt.
Lunch: Icke bestamt, mojligen fiskpinnemacka eller beans on toast.
Basta: Att det antagligen bara kan bli battre. Och att det nastan ar soligt.
Middag: Sambon ska fixa nat, sa jag antar att det blir pizza.
Vader: Soligt och kallt.
Tv-program: Inget. Tv far vanta tills jag far tillbaka mitt liv, efter alla deadlines.
Kom ihag: Tvatta! Handdukarna borjar lukta mogel. Inte frascht.

Nu plugg... herregud, jag svimmar av tristess bara jag oppnar dokumentet. Maste andra tankesatt, maste tanka att jag vill verkligen lara mig det har!!! Och det ar sant, det vill jag. Eller rattare sagt, jag vill kunna det har. Sjalva inlarningsprocessen skulle jag garna slippa.

Fokusera fokusera fokusera. Arendt Arendt Arendt. Totalitarianism totalitarianism totalitarianism.

Snark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback